niedziela, 27 lipca 2014

#5 Jerzy Owsiak

Witam wszystkich w niedzielne przed południe. Ja osobiście dopiero co się obudziłem po ciężkiej sobocie, no ale do rzeczy. Dziś Autograf od Jerzego Owsiaka, chyba nie ma w Polsce osoby, która by nie znała Pana Jurka.

Jest głównym pomysłodawcą i realizatorem corocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która obecnie jest jedną z największych akcji charytatywnych w Europie. W ciągu ponad 20 lat istnienia WOŚP podczas Finałów zebrano ponad 500 milionów złotych, głównie na rzecz medycyny dziecięcej, przez co sprzęt oferowany przez fundację trafił do wielu szpitali w całej Polsce oraz przyczynił on do uratowania zdrowia i życia dzieci. 

Z Autografu od takiej osoby trudno się nie cieszyć. Życzę wam udanej niedzieli. Ja osobiście już nie mogę się doczekać poniedziałku bo mam nadzieje na nowe listy.




3 komentarze:

  1. Gratuluję ! jeśli mozesz dodaj mojego bloga do obserwowanych
    http://wwwautografypatrycji.blogspot.com
    Ja już twojego dodałam.

    OdpowiedzUsuń